8: slot

23 juli 2013 - Loppiano, Italië

Lieve allemaal

inmiddels ben ik alweer drie weken thuis en is hier een heel ander avontuur gestart: dat van het 'gewone' leven weer oppakken en het 'bijzondere' leven toch vasthouden. Vanaf de eerste dag vroeg men mij "of ik al geland was" en "of het moeilijk was om weer te wennen". Op beide vragen heb ik volmondig 'neen' geantwoord. Als ik iets geleerd heb in deze drie maanden, dan is het hoe ik het 'vuur' in mezelf brandend kan houden en blij te zijn met wat het moment van nu mij vraagt. Dat gaat uiteraard niet vanzelf. Maar ja, alles wat waardevol is mag wat kosten. Zo werkt het in de aardse economie, zo werkt het ook met die van de hemel. Dus investeer ik bewust in het dagelijks mezelf even terugtrekken om me weer te 'richten'.
Iedere keer als ik iets kan vertellen van wat ik heb meegemaakt of geleerd, dan voel ik bovendien het enthousiasme weer opborrelen.

Ik kijk er naar uit iedereen weer 'live' te zien en wil jullie bedanken voor de reacties op mijn verhalen; het bracht iedereen even heel dichtbij!

1. Ad Woudstra:
    24 juli 2013
    Bedankt, Lianne, voor je persoonlijke verslag.
    Tot gauw,
    Ad
  2. Lizet:
    24 juli 2013
    Het was mooi om te lezen en een beetje van jou leven daar mee te maken Gr. Jo lizet
  3. Dick:
    24 juli 2013
    Dank Lianne voor al je berichten.
    Ik wens je veel creativiteit en materiaal, zodat het vuurtje lekker blijft branden. ('.... vuur dat nooit meer dooft ...'). Ach, en een beetje smeulen op z'n tijd hoort er ook bij.
    groeten, Dick
  4. LenY:
    24 juli 2013
    Het was een fijn gevoel dat je mij en andere af en toe " aan de hand meenam".
    Ik hoop dat je het vuur lang brandend weet te houden én ook door kan geven!
    Hoop je idd weer snel live te zien/ spreken, dus tot gauw..